Krispig strut bakad med majs, baserad på rismjölk.
Glutenfri.
Du får möjlighet att arbeta med kända varumärken som
Peka, Frödinge, Kronjäst, Lindvalls Kaffe, Apetit, Werners Gourmetservice, Magnussons, Finnerödja med flera.
Din uppgift blir att skapa goda affärsrelationer och utveckla våra varumärken genom affärssamtal och kategoriarbeten i butikerna.
Du skall presentera kampanjer, nyhetslanseringar och hjälpa våra kunder med säljfrämjande butikslösningar.
Vi söker dig som:
Du ska ha flerårig erfarenhet samt kunskap från dagligvaruhandelns affärsprocess.
Vi på Tredo är ett glatt gäng som uppmuntrar, kompletterar och utvecklar varandra. Här hjälps vi åt.
Tillsammans med glada och kreativa arbetskamrater erbjuder vi ett roligt och varierande arbete samt goda möjligheter till personlig utveckling!
Skicka din ansökning till jonas.beckman@tredo.se
För ytterligare information eller frågor kontakta
Försäljningschef Jonas Beckman,
Tel: 0708-30 00 57
Krispig strut bakad med majs, baserad på rismjölk.
Glutenfri.
Genom åren har våra uppdragsgivare och deras primära behov styrt vår organisations storlek och kommersiella utveckling. Idag har vi fokuserat och koncentrerat våra personella resurser och säljkraft till en stark kommersiell säljkår inom svensk dagligvaruhandel som består av 20 medarbetare – och vår ambition är att fortsätta växa under 2023-2025.
Key Success Factors 2023
En av våra främsta styrkor är att vi alltid anpassar oss till uppdragsgivarens behov och specifika önskemål. Vår dokumenterade erfarenhetsbank står till våra uppdragsgivares förfogande för ex. tips och idéer, förslag till selektiva och lönsamma kampanjer, inarbetade kundkontakter, lämpligt butiksmaterial samt vår innovativa kompetens för att bygga säljande och lönsamma exponeringar inom olika produktkategorier. Våra kunder finns primärt inom B2C, HoReCa (B2B). 2023 fyller Tredo 70 år som vi är oerhört stolta över. Vi kommer fortsätta att driva och utveckla vårt säljbolag utifrån marknadens strukturella omställningar och kommersiella utmaningar samt ALLTID anpassa vår säljorganisation till dagligvaruhandels förändringar.
/Mats Olsson, VD